Окт, 13, 2014 | Новини |  floraN В Україні щонайменше третина дітей шкільного віку зазнає цькування та насилля від однолітків і школи Кіровоградщини не є виключенням, в нас така сама ситуація – діти ображають одне одного, конфлікти іноді виникають з не порозуміння, діти не вміють домовлятись і уникати навіть дрібних конфліктів. Як можна змінити цю ситуацію? Як запобігти агресії в підлітковому середовищі? Чи можливо уникнути конфліктів на начальному етапі і тим самими зменшити агресію серед підлітків, цим питанням задались фахівці громадської організації «ФЛОРА» і знайшли таку цікаву методику, яка запроваджується в багатьох країнах, в тому числі і в Україні «Програма посередництва або Медіація». І використовуючи методику конструктивного вирішення конфліктів громадська організація «ФЛОРА» вже декілька років працює за принципами цієї програми. Завдання програми зменшити рівень агресії та вирішення конфліктів в школі. На базі ГО «Флора» Ресурсний центр сучасних практик та методик роботи з дітьми по подоланню насильства, агресії серед молоді підготовили вже третє покоління тренерів. Оскільки питання розв’язання конфліктів серед учнів досить важливе до нас звертаються зі шкіл з проханням провести тренінг з підготовки медіаторів з числа дітей. В жовтні в загальноосвітній школі №14 тренери з числа практикуючих медіаторів громадської організації «Флора» проведи базовий тренінг з «Підготовки медіаторів шкільних центрів Медіації». На тренінгу 16 майбутніх медіаторів учні 7-8 класів, дізнались що таке медіація, наскільки важливо вирішувати без насилля конфлікти, переглянули фільм про роботу медіаторів та провели тест на визначення відношення до конфлікту. Після тренінгу більшість з учнів погодились з тим, що безконфліктне розв’язання ситуації набагато ефективніше ніж суперництво та міряння силами. Організація такого стала одним з перших кроків для створення свого власного Шкільного Центру з розв’язання конфліктів. Адже, використання методів посередництва та принципів розв’язання конфліктів використовують, як вчителі так і учні не лише в школі, а й вдома. Крім того вони стають уважнішими, спокійнішими і співчутливими, а здобуті навики вони використовують для планування власного майбутнього. Фото -Марина Кісільова В рамках зеленого тижня для учнів показали презентацію про органічні продукти та провели гру «органічне-неорганічне» Про Зелений тиждень на «Ранковій каві»