Окт, 07, 2014 | Новини |  floraN Моніторинг наявності органічної продукції в торговій мережі Кіровограда, а саме в супермаркетах «Сільпо», «АТБ» та «ЕКО маркет» провели активісти і волонтери ДЕГО «Флора». Ми дослідили наявність органічної продукції та її доступність. Учасники Екологічного центру та координатори «Тижня екологічного споживача» в «АТБ» виявили тільки дитяче харчування з органічним маркуванням (під час огляду забороняли фотографувати), в «ЕКО маркеті» наявні лише олія, що має екологічний сертифікат. В супермаркеті «Сільпо» знайшли органічну вівсяну кашу. Моніторинг місцевих супермаркетів показав, що наше місто має дуже малу кількість органічної продукції і що супермаркети не займаються її просуванням. Доступність ціни теж залишає бажати кращого, особливо для незаможної верстви населення. Учасники Екологічного центру мали можливість на практиці застосувати свої знання із ідентифікації органічного маркування. «Зелений тиждень» почався з брифінгу для журналістів В рамках зеленого тижня для учнів показали презентацію про органічні продукти та провели гру «органічне-неорганічне»