| Новини

 

В Україні щонайменше третина дітей шкільного віку зазнає цькування та насилля від однолітків і школи Кіровоградщини не є виключенням, в нас така сама ситуація – діти ображають  одне одного, конфлікти іноді виникають  з не порозуміння, діти не вміють  домовлятись і  уникати  навіть дрібних конфліктів. Як можна  змінити цю ситуацію? Як  запобігти  агресії в підлітковому середовищі? Чи можливо уникнути конфліктів на начальному етапі і тим самими зменшити агресію серед підлітків, цим питанням  задались  фахівці громадської організації «ФЛОРА» і знайшли таку цікаву методику, яка запроваджується  в багатьох країнах, в тому числі і в Україні   «Програма посередництва або Медіація». І використовуючи методику конструктивного вирішення конфліктів громадська організація «ФЛОРА» вже декілька років працює за принципами цієї програми. Завдання програми зменшити рівень агресії та вирішення конфліктів в школі. На базі ГО «Флора» Ресурсний центр сучасних практик та методик роботи з дітьми  по подоланню насильства, агресії  серед молоді підготовили вже третє покоління тренерів.

Оскільки питання розв’язання конфліктів серед учнів досить важливе до нас звертаються зі шкіл з проханням провести тренінг з підготовки медіаторів з числа дітей. В  жовтні в загальноосвітній школі №14 тренери з числа  практикуючих  медіаторів   громадської організації «Флора» проведи  базовий тренінг з «Підготовки  медіаторів шкільних центрів Медіації». На тренінгу 16 майбутніх  медіаторів   учні 7-8 класів, дізнались що таке медіація, наскільки важливо вирішувати без насилля конфлікти, переглянули  фільм про роботу медіаторів та провели тест на визначення  відношення до конфлікту. Після тренінгу більшість з учнів погодились з тим, що безконфліктне розв’язання ситуації набагато ефективніше ніж суперництво та міряння силами. Організація такого  стала одним з перших кроків   для  створення свого власного   Шкільного Центру з розв’язання конфліктів. Адже, використання методів посередництва та принципів розв’язання конфліктів використовують, як вчителі так і учні не лише в школі, а й вдома. Крім того вони стають уважнішими, спокійнішими і співчутливими, а  здобуті навики вони використовують для планування власного майбутнього.

Фото -Марина Кісільова

P1240760 P1240774 P1240779 P1240799 P1240891 P1240914